Choć plomby bydgoskiego industrialu zotały zerwane całkiem niedawno, bo w czerwcu ubiegłego roku, kulturowy Szlak Wody, Przemysłu i Rzemiosła TeH2O odnosi sukces za sukcesem - tym razem nie mając sobie równych w konkursie Tourism Trends Awards 2016!
W czwartek 31 marca br. podczas prestiżowej konferencji Nowe Trendy w Turystyce, uznawanej za jedno z największych spotkań branży turystycznej w kraju i zorganizowanej w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, został rozstrzygnięty konkurs Tourism Trends Awards 2016 – wyróżnienia przyznawanego za najbardziej innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami oferty turystyczne.
Autentyczność, autorskość i unikatowość, które w koncepcję Szlaku TeH2O pchnęła krakowska agencja marketingowa Locativo zostały docenione w kategorii: Nowość na rynku – Nowa propozycja turystyczna, zostawiając daleko z tyłu takie turystyczne perełki, jak Targi Rekonstrukcji Historycznej „Wiec Pomorski” oraz Teatr Szekspirowski – „Szekspir w Gdańsku?”.
Czyżby nareszcie niegdyś mało przychylny dla Bydgoszczy wizerunek miasta przemysłowego stał się jej największym atutem?